Drugie miejsce uznajemy za porażkę – nie zbudowaliśmy przecież własnego tunelu Win Tunnel i nie opracowaliśmy koncepcji „Aero jest wszystkim” po to, by dać się komukolwiek wyprzedzić. Zdajemy sobie sprawę, że droga do prędkości prowadzi przez aerodynamikę, a całą naszą wiedzę i doświadczenie w tym zakresie przelaliśmy w Venge. Rower jest o osiem sekund szybszy od ViAS, najbardziej aerodynamiczny w segmencie szosówek, a przy tym lżejszy od poprzednika o 460 gramów. Idealny sprzęt na każdy wyścig. Aero jest wszystkim.
Podobnie jak w przypadku naszych pozostałych modeli Pro, Venge Pro eTAP zapewnia osiągi zbliżone do bliźniaczej wersji S-Works, ale w bardziej przyjaznej cenie. O pewne zatrzymanie i płynną zmianę przełożenia dba nowa 12-biegowa grupa SRAM Force eTAP AXS, a koła Roval CL 50 dosłownie tną powietrze. Dodajmy do tego kierownicę i sztycę S-Works oraz sprawdzone siodełko Power, a otrzymamy sprzęt gotów do startu w kryterium ulicznym i debiutu w Gran Fondo.