To karbonowy rower szosowy stworzony do szybkich przejazdów po asfalcie. Geometria wymaga na rowerzyście odpowiednią pozycję, by znaleźć idealny środek między wydajnością, aerodynamiką i komfortem. Wyjątkowy splot karbonu OMX jest bardzo sztywny przy niskiej masie co daje Ci przewagę na podjazdach i podczas sprintów. Odpowiedni napęd to klucz do wydajności w rowerze szosowy dlatego Orbea postawiła na bardzo precyzyjny napęd Shimano 105 Di2 o odpowiednim stopniowaniu biegów. Jeżeli zastanawiasz się jaki karbonowy rower szosowy do 30 tysięcy kupić, to Orbea Orca M30iLTD jest przeznaczony dla użytkowników wymagających od roweru wysokiej jakości wykonania, dużej sztywności, szybkiego i precyzyjnego napędu,
Szukasz innego rozmiaru? Skontaktuj się z doradcą GreenBike.pl -> Kliknij TUTAJ
Podsumowując, najważniejsze zalety roweru szosowego Orbea Orca M30iLTD PWR z kolekcji 2023 to:
- Sztywna i wydajna karbonowa rama o ergonomicznej sportowej pozycji
- pomiar mocy lewostronny Powermeter 4iiii
- Lekka i sztywna rama wykonana ze splotu karbonu OMX o agresywnej sportowej geometrii
- Najwyższej klasy osprzęt Shimano 105 Di2 R7150, 12-biegowy elektryczny napęd zmieniający bieg w mgnieniu oka
- Lekkie aluminiowe koła FULLCRUM Racing 400 DB wyposażone w opony o niskim oporze toczenia
- Mocne hamulce hydrauliczne Shimano 105 pozwalają opóźnić hamowanie do samego końca
- Sztywne osie poprawiają prowadzenie podczas wyższych prędkości
- Dożywotnia gwarancja producenta na ramę roweru
- Bezpłatna dostawa roweru w 100% złożonego i gotowego do jazdy!
Rama: Orbea Orca carbon OMX Disc, karbonowa konstrukcja monocoque, HS 1,5", BB 386mm, kompatybilna z pomiarem mocy, tylna sztywna oś 12x142mm, gwint osi M12x2 P1, wewnętrzne prowadzenie pancerzy, EC/DC kompatybilne, OMX specific seat tube.
WIDELEC: Orbea Orca OMX ICR fork 2020, w pełni karbonowy, 1-1/8" - 1,5" poszerzana główka ramy kompatybilne, sztywna oś 12x100mm, gwint osi M12x2 P1, Oś z szymkozamykaczem.
DAMPER (amortyzator tylny):
MANETKA BLOKADY SKOKU:
ŁOŻYSKA STERÓW: Acros Aluminiowy 1-1/2" wewnętrzne prowadzenie pancerzy, Stainless Steel Bearing
WSPORNIK KIEROWNICY: OC Road Performance RP10 Stem, -8º
KIEROWNICA: OC RP10 Road Performance Carbon, długość (może byc inna dla różnych rozmiarów ram - sprawdź w tabeli z geometrią) 80, Drop 125, w/Di2 hole
KLAMKI HAMULCA:
HAMULCE: Shimano R7170 Hydrauliczne tarczowe hamulce
PRZEDNIA PRZERZUTKA: Shimano 105 Di2 R7150
TYLNA PRZERZUTKA: Shimano 105 Elektroniczna zmiana biegów Di2 R7150
MANETKI: Shimano Di2 R7170
KASETA: Shimano 105 R7100 11-34t 12-biegów
ŁAŃCUCH: Shimano M7100
MECHANIZM KORBOWY: Shimano 105 R7100 34x50t z lewostronnym pomiarem mocy 4iiii Powermeter
OSŁONA ŁAŃCUCHA:
ZESTAW KÓŁ: FULCRUM Racing 400 DB
TYLNA PIASTA: Orbea sztywna oś 12x142mm M12x2 P1 Lite
PRZEDNIA PIASTA: Orbea sztywna oś 12x100mm M12x2 P1 Lite
OPONY: Vittoria Rubino Pro IV G2.0 700x25c
WSPORNIKA SIODŁA: Orbea Orca OMX, SB0/25, w/Micro tilt adjustment
MANETKA REGULOWANEGO WSPORNIKA SIODŁA:
SIODŁO: Selle Italia SLR Boost SuperFlow L Manganese Rail
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.