Podsumowując, nawiększe zalety roweru szosowego race Orbea Orca M10iLTD PWR to:
-Lekka i sztywna rama wykonana ze splotu karbonu OMX o agresywnej sportowej geometrii
-Najwyższej klasy osprzęt Shimano Dura-Ace, 12-biegowy elektryczny napęd zmieniający bieg w mgnieniu oka
-Mocne hamulce tarczowe pozwalają opóźnić hamowanie do ostatniego metra
-Lekkie karbonowe koła gwarantują niską masę rotującą i dobre przyspieszenie
-Dostawa roweru w 100% złożonego, wyregulowanego i gotowego do jazdy!
Rama | Orbea Orca carbon OMX Disc, monocoque construction, HS 1,5", BB 386mm, powermeter compatible, Rear Thru Axle 12x142mm, thread M12x2 P1, internal cable routing, EC/DC compatible, OMX specific seat tube. | Kierownica | OC Road Performance RP10 Carbon, Reach 80, Drop 125 |
Widelec | Orbea Orca OMX ICR fork 2020, full carbon, 1-1/8" - 1,5" tappered head tube compatible, Thru axle 12x100mm, thread M12x2 P1, Speed release compatible dropout. | Mostek | OC Road Performance RP10, -8º |
Stery | Acros Alloy 1-1/2" Internal Cable Routing, Stainless Steel Bearing | Hamulce | Shimano R9270 Hydraulic Disc |
Mechanizm korbowy | Shimano Dura-Ace R9200 Powermeter 36x52t | Koła | Vision 40 SC Disc Carbon TLR CL |
Manetki | Shimano R9270 | Opony | Vittoria Corsa Competition G2.0 TLR 700x25c |
Kaseta | Shimano Dura-Ace R9200 11-30t 12-Speed | Przednia oś koła | Orbea Thru Axle 12x100mm M12x2 P1 Lite |
Tylna przerzutka | Shimano Dura-Ace Di2 R9250 | Tylna oś koła | Orbea Thru Axle 12x142mm M12x2 P1 Lite |
Przednia przerzutka | Shimano Dura-Ace Di2 R9250 | Sztyca | Orbea Orca OMX, SB0/25, w/Micro tilt adjustment |
Łańcuch | Shimano CN-9100 | Siodło | Selle Italia SLR Boost SuperFlow L Carbon Rail Ø7x9 mm |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.