Orbea Orca Aero M20iLTD 2025 to rower szosowy, który oferuje doskonałą wydajność, ale także wyróżnia się eleganckim i aerodynamicznym designem. Ten model to prawdziwe narzędzie dla kolarzy, którzy pragną łączyć moc i nowoczesność na szosie. Poniżej przedstawimy kluczowe cechy tego roweru, które pozwolą Ci przekroczyć własne granice i ścigać się na najwyższym poziomie. Poznaj bliżej maszynę, która została stworzona, byś mógł jechać szybciej i efektywniej, nie ważne czy stajesz na starcie wyścigu szosowego, zawodów triatlonowych czy może chcesz pokazać swoją formę na lokalnej ustawce;)
Design i Wygląd
Rower Orbea Orca Aero M20iLTD 2025 to połączenie elegancji i aerodynamiki. Jego rama, precyzyjnie zaprojektowana z myślą o osiąganiu maksymalnych prędkości, zachwyca swoim nowoczesnym i minimalistycznym designem. Detale oraz subtelna kolorystyka sprawiają, że ten rower przyciąga spojrzenia na każdym etapie Twojej jazdy. Wyrafinowany styl, który idzie w parze z osiągnięciami.
Orbea Orca Aero M20iLTD 2025 to rower stworzony dla ambitnych kolarzy szosowych, którzy cenią sobie zarówno prędkość, jak i komfort. Jest idealny dla zawodników, którzy startują w wyścigach, jak i dla pasjonatów, którzy lubią dynamiczną jazdę po asfalcie. Ten rower sprosta oczekiwaniom zarówno doświadczonych, jak i zaawansowanych amatorów, którzy szukają roweru z najwyższej półki.
Ten rower szosowy najlepiej sprawdzi się na gładkich, asfaltowych drogach, gdzie można w pełni wykorzystać jego aerodynamiczne właściwości i osiągać wysokie prędkości. Doskonale nadaje się do jazdy po płaskim terenie, jak i na pagórkach. Dzięki swojej wszechstronności, Orbea Orca Aero M20iLTD 2025 sprawdzi się zarówno podczas treningów, jak i podczas długich wycieczek szosowych. To idealny wybór na zawody i maratony kolarskie, gdzie liczy się każda sekunda.
Kupując rower Orbea Orca Aero M20iLTD 2025 w naszym sklepie, masz pewność, że otrzymasz rower w 100% złożony, wyregulowany i gotowy do jazdy. Przed wysyłką każdy rower jest dokładnie sprawdzany przez naszych doświadczonych serwisantów. Dzięki temu możesz wsiąść na nowy rower od razu po jego otrzymaniu i cieszyć się jazdą bez konieczności dodatkowego montażu czy regulacji. Dbamy o to, byś otrzymał produkt najwyższej jakości, gotowy do sprostania Twoim kolarskim wyzwaniom.
Nasi eksperci służą fachowym doradztwem przed sprzedażą, pomagając w doborze odpowiedniego rozmiaru ramy i konfiguracji roweru. Odpowiemy na wszystkie Twoje pytania dotyczące modelu Orbea Orca Aero M20iLTD 2025 i pomożemy Ci podjąć najlepszą decyzję. Dodatkowo, oferujemy kompleksową opiekę posprzedażową, w tym serwis gwarancyjny i pogwarancyjny. W razie jakichkolwiek problemów, możesz liczyć na nasze wsparcie i pomoc. Jesteśmy tu po to, byś mógł w pełni cieszyć się swoim nowym rowerem.
Zamów już dziś Orbea Orca Aero M20iLTD 2025 i doświadcz niesamowitej prędkości i komfortu jazdy!
Prosimy o kontakt przed zakupem w celu ustalenia dokładnej daty realizacji !
(podany na stronie czas jest orientacyjny i może ulec zmianie)
Specyfikacja:
Rama | Orbea Orca Aero karbonowa OMX disc, optymalne rozłożenie sił dzięki technologii monocoque, HS 1,5", BB 386, kompatybilna z miernikiem mocy, Sztywna oś łącząca koło z ramą 12mm x 142mm Tylna, gwint M12x2 P1, kompatybilna z osią szybkiego montażu, Wewnętrzne prowadzenie linek i przewodów EC/DC compatible |
Amortyzator(damper) | (w tym rowerze, damper nie jest stosowany) |
Widelec | Orbea Orca Aero OMX ICR, karbonowy widelec oraz rura sterowa, 1-1/8" - 1,5" kompatybilny z ramą z poszerzaną główką (tappered), Sztywna oś 12x100mm, gwint M12x2 P1, Mocowanie koła kompatybilne z Speed Release |
Stery | FSA 1-1/2" Integrated Aluminium Cup |
Osłona łańucha | Brak |
Korba | Shimano Ultegra R8100 36x52t (najmniejsza i największa zębatka) |
Manetki | Shimano ST-8170 |
Kaseta | Shimano Ultegra R8100 11-30t (najmniejsza i największa zębatka), 12-biegowy (ilość zębatek z tyłu) |
Przerzutka tył | Shimano Ultegra Di2, z elektronicznym sterowaniem zmiany biegów, R8150 |
Łańcuch | Shimano M8100 |
Prowadnica łańcucha | Brak |
Kierownica | OC Road Aero RA11 Carbon, Zasięg w mm 80, Drop 125 |
Mostek | OC Road Performance RP10, -8º |
Hamulce | Shimano R8170, Hydrauliczne tarczowe, z regulacją |
Koła | Oquo Road Performance RP45TEAM, karbonowe, Mini Hook rim, 45mm wysokość stożka,, Zipp ZR1 piasta, 21mm szerokość wewnętrzna,, Sapim CX-Sprint spokes, 700C |
Opona | Vittoria Corsa N.Ext G2.0, zwijane, 700x28c |
Opona | Vittoria Corsa N.Ext G2.0, zwijane, 700x28c |
Sztyca | OC Road Aero RA10 Carbon, SB0/25, w/Micro tilt adjustment |
Manetka Sztycy | Brak |
Siodło | Prologo Scratch-M5 Pas T2.0 size 140mm |
Silnik | Brak |
Bateria | Brak |
Wyświetlacz | Brak |
Ładowarka | Brak |
Pilot/Sterowanie silnikiem | Brak |
Manetka do amortyzatorów | Brak |
Klamki hamulcowe | Brak |
Przednia przerzutka | Shimano Ultegra Di2, z elektronicznym sterowaniem zmiany biegów, R8150 |
Ramiona mechanizmu korbowego (w e-bike) | Brak |
Pedały | Podstawowej klasy pedały platformowe z tworzywa, z elementami odblaskowymi (zapytaj obsługę, o możliwość otrzymania lepszej klasy pedałów, w ramach negocjacji) |
Tylna oś | Orbea Thru Axle 12x142mm M12x2 P1 Lite |
Przednia oś | Orbea Thru Axle 12x100mm M12x2 P1 Lite |
Błotniki | (producent nie dołącza do tego modelu błotników) |
Przednie światło | elementy odblaskowe - rekomendujemy eksploatację roweru z dodatkowym oświetleniem (brak w zestawie) |
Tylne światło | |
Informacje o pozostałym wyposażeniu | , OC Aero Toolbox TB01PP, schowek/pojemnik, , OC Aero Bottle RA10 (550ml) + Carbon Cage Kit RA10, zintegrowany system nawodnienia, OC Aero Toolbox TB01PP Side Bag Orbea Anti-Slippery/Shock Proof - korki kierownicy, |
Waga roweru gotowego do jazdy | Producent nie podaje wagi – nie mniej jednak, skontaktuj się z obsługą sklepu w celu ustalenia możliwości zważenia wybranego przez Ciebie roweru |
Rozmiar | Wzrost (cm) |
---|---|
47 | 155-160 |
49 | 160-166 |
51 | 167-172 |
53 | 173-179 |
55 | 180-185 |
57 | 186-191 |
60 | 192-207 |
Rozmiar | Rura podsiodłowa (C-T) | Górna rura (EFF) | Rura sterowa | Widełki łańcuchowe | Obniżenie BB | Wysokość BB | Rozstaw kół | Kąt główki ramy | Kąt rury podsiodłowej | Przekrok (28-622) | Zasięg | Stack | Długość widelca | Trail |
---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|---|
47 | 459 | 507,6 | 93,1 | 408 | 76 | 260/263 | 966,2 | 71º | 74.5º | 720 | 370 | 496 | 370 | 64,9/66 |
49 | 474 | 520,8 | 100,8 | 408 | 76 | 260/263 | 971 | 71.5º | 74º | 731,5 | 376 | 505 | 370 | 61,8/62,8 |
51 | 499 | 532,9 | 117,2 | 408 | 76 | 260/263 | 974,8 | 72.2º | 73.7º | 753,1 | 380 | 523 | 370 | 57,5/58,4 |
53 | 524 | 545,5 | 134,9 | 408 | 74 | 262/265 | 976,1 | 72.8º | 73.5º | 778 | 385 | 542 | 370 | 59/59,9 |
55 | 544 | 557,5 | 155,2 | 408 | 74 | 262/265 | 986,4 | 73º | 73.5º | 797 | 391 | 562 | 370 | 57,8/58,7 |
57 | 564 | 573,1 | 173,2 | 408 | 74 | 262/265 | 996,9 | 73.2º | 73.2º | 814,6 | 398 | 580 | 370 | 56,5/57,4 |
60 | 589 | 587 | 200,4 | 408 | 74 | 262/265 | 1010,8 | 73.2º | 73.2º | 838,8 | 404 | 606 | 370 | 56,5/57,4 |
Rozmiar | Korba | Mostek | Kierownica | Wzrost (cm) |
---|---|---|---|---|
47 | 165 | 80 | 360 | 155-160 |
49 | 170 | 90 | 380 | 160-166 |
51 | 170 | 90 | 380 | 167-172 |
53 | 170 | 100 | 400 | 173-179 |
55 | 172 | 100 | 400 | 180-185 |
57 | 172 | 110 | 420 | 186-191 |
60 | 175 | 120 | 420 | 192-207 |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.