Rower gravel Kross Esker RS 2.0 z kolekcji 2024 to nowość w ofercie polskiego producenta. Lekka karbonowa rama, z aerodynamicznymi profilami, powstała w Polsce. Ten rower to pokaz możliwości Kross w projektowaniu najmodniejszych i najbardziej zaawansowanych rowerów szutrowych. Wysokiej klasy napęd zbudowany na bazie komponentów SRAM APEX XPLR AXS, w konfiguracji 1x12, zapewnia najwyższą precyzję działania, trwałość oraz możliwość samodzielnej konfiguracji. Hydrauliczne hamulce tarczowe, gwarantują szybką reakcję w awaryjnych sytuacjach i pełną kontrolę nad rowerem w trakcie szaleńczych zjazdów. Konstruktorzy zadbali o bardzo dobre, lekkie i wytrzymałe koła z legendarnej marki DT SWISS oraz cenionymi oponami Schwalbe G-ONE. Całość doprawiono akcesoriami FIZIK i sztycą wykonaną z włókna węglowego. Wszystkie te elementy są przemyślane i rozsądnie dobrane, ESKER RS to bezkompromisowy rower gravelowy z zawodniczym osprzętem.
Rower gravel skierowany do zawodników poszukujących bezkompromisowej maszyny do jazdy po szutrach i asfalcie, która oferuje komponenty najwyższej klasy i nowoczesne rozwiązania technologiczne. Karbonowy gravel będzie wygodny w trakcie wielogodzinnych wypraw i krótkich wycieczek po mieście. Amatorzy jazdy po leśnych drogach docenią lekkość oraz bardzo dobre koła. W tym rowerze wszystko zostało podporządkowane maksymalnemu komfortowi, wydajności w napędzaniu roweru i wytrzymałości. Jeśli poszukujesz roweru do 15000zł o bezkompromisowej specyfikacji i możliwościach - rower ten jest skierowany właśnie do Ciebie. Wybierając rower warto wziąć pod uwagę wydłużoną ochronę producenta na ramę oraz ogólnopolską sieć autoryzowanych serwisów Kross.
Rama |
CARBON |
Amortyzator / Widelec |
CARBON |
Ilość biegów |
12 |
Przerzutka przód |
BRAK |
Przerzutka tył |
SRAM APEX XPLR AXS |
Manetki |
SRAM APEX |
Korby |
SRAM APEX |
Zębatki korby |
40T/172,5MM |
Wkład suportu |
SRAM BSA DUB |
Kaseta / wolnobieg |
SRAM NX EAGLE |
Zakres kasety / wolnobiegu |
11-44T |
Łańcuch |
SRAM APEX D1 |
Typ hamulca |
TARCZOWE HYDRAULICZNE |
Dźwignie hamulca |
SRAM APEX |
Hamulec przód |
SRAM APEX |
Hamulec tył |
SRAM APEX |
Tarcza hamulcowa przód |
SRAM CENTERLINE 160 CL |
Tarcza hamulcowa tył |
SRAM CENTERLINE 160 CL |
Opony |
SCHWALBE G-ONE 28X1,7 |
Piasta przód |
DT SWISS 370 12x100 |
Piasta tył |
DT SWISS 370 12x142 |
Obręcze |
DT SWISS G1800 |
Szprychy |
STANDARD STEEL |
Nyple |
STANDARD BRASS |
Kierownica |
FSA A-WING PRO 440MM 31.8 |
Wspornik kierownicy |
FSA NS ACR STEM 80MM/31,8/-6° |
Chwyty |
FIZIK TERRA MICROTEX |
Stery |
FSA ACR NO.55R 1.5"/ACR/STD |
Siodło |
FIZIK TERRA ARGO X5 |
Wspornik siodła |
CARBON |
Obejma sztycy |
STANDARD KROSS |
Pedały |
BRAK |
Rower na ten moment spisuje się rewelacyjnie. Rozmiar M przy wzroście 178 cm i przekroku 82. Rozmiarówka z KROSS podana błędnie, lepiej sugerować się geometrią ramy. Zmienione koła na moje z innego roweru plus tarcze na wyższy model Sram. Nie zmienia to faktu, że rower bardzo precyzyjnie się prowadzi, jest szybki, sztywny, elektroniczny Sram Apex to również ogromna różnica vs mechaniczne przełożenia. Dodatkowo sparowany z edge 1050, zatem wykorzystać można pełny potencjał sprzętu. Zdecydowanie polecam. Kontakt ze sklepem również wzorowy, zarówno mail jak o kontakt telefoniczny.
Dokładamy wszelkich starań, by opinie pochodziły od klientów, którzy używali produktu lub go nabyli. Opinie są zbierane, weryfikowane i publikowane zgodnie z zasadami opisanymi w regulaminie sklepu.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.