z kolekcji 2023 to nowe wydanie jednego z najbardziej popularnych graveli na rynku. Najnowsza wersja została wyposażona w karbonowy widelec oraz napęd 1x10. Dzięki tym zmianom podróżowanie na Eskerze jest jeszcze przyjemniejsze niż dotychczas. Jego uniwersalne zastosowanie sprawia, że można tym rowerem pojechać w dowolnie wybrane miejsce i cieszyć się frajdą zjazdy.
Dostawa roweru w 100% złożonego i gotowego do jazdy jest bezpłatna - gratis dołączamy pedały platformowe
podstawowej klasy.
ZOBACZ Wideo prezentacje poniżej :)
Pora na przygodę!
Rowery z rodziny Esker charakteryzują się niezwykle komfortową jazdą po szosie i w terenie, efektywnym przeniesieniem mocy na napęd i przewidywalnym zachowaniem w każdych warunkach. Żeby mógł zabrać każdego w nawet najdziksze rejony. Dlatego też wyposażyliśmy go w sprawdzony i niezawodną przerzutkę MICROSHIFT RD-M6205GM oraz mechaniczne hamulce tarczowe Tektro. Dzięki takiemu rozwiązaniu będziesz mógł dokonać napraw nawet w największej dziczy. Uzupełnieniem kompletu jest dziesięciorzędowa kaseta MICROSHIFT CS-H103.
KROSS Esker 2.0 to rama wykonana z aluminium lite - to ulepszony stop aluminium 6061 jest doskonałym kompromisem pomiędzy wysoką sztywnością a niska masą. Charakteryzuje się dużą odpornością na warunki zewnętrzne, złamania i uderzenia. oraz widelec wykonany z karbonu - zdecydowanie poprawi przyjemność jazdy. Do, i tak już komfortowego rozwiązania, dobraliśmy komponenty, które jeszcze bardziej poprawiają wygodę na bezdrożach. Jednym z nich jest szeroka kierownica z flarą (rozszerzająca się ku dołowi) pomagająca w zachowaniu kontroli nad rowerem w cięższych warunkach. Nasz gravel to także szerokie opony – wyposażyliśmy go w 1,5" opony.
Sprawdzone rozwiązania
Żeby zapewnić jak największą użyteczność, szutrowiec KROSS Esker 2.0 posiada wszystkie rozwiązania, które powinny się znaleźć w tego typu rowerach. Wsłuchując się w porady ekspertów od rowerowej turystyki zaopatrzyliśmy nasz rower w liczne mocowania ułatwiające montaż dodatkowych koszyków na bidon, bagażnika, błotników czy innych elementów dodatkowego osprzętu. By zapewnić mu pełną wszechstronność zostawiliśmy w ramie i widelcu dużo miejsca na opony. By pomóc w utrzymaniu stabilności w terenie zdecydowaliśmy się na zwiększenie rozstawu osi względem naszych rowerów szosowych czy CX. Ostatecznie, by zapewnić przyjemność z jazdy osobom, dla których bikepacking jest nowością, zastosowaliśmy szeroki zakres przełożeń. Całość uzupełnia siodło WTB Sport Volt, dostosowane pod kątem jazdy w terenie.
Zobacz film poniżej.
WYKOŃCZENIE LAKIERU | POŁYSK | SZPRYCHY | SAPIM |
MATERIAŁ RAMY | ALUMINIUM LITE | NYPLE | MOSIĘŻNE |
WIDELEC | CARBON | HAMULEC PRZÓD | TEKTRO MD C550 |
PRZERZUTKA PRZÓD | BRAK | HAMULEC TYŁ | TEKTRO MD C550 |
PRZERZUTKA TYŁ | RD-M6205GM | DŹWIGNIE HAMULCA | SB-M100A |
MANETKI | SB-M100A | TARCZE HAMULCOWE | TEKTRO (160) |
KORBA | PROWHEEL RPL-FD16S-F-TT | TARCZE HAMULCOWE TYŁ | TEKTRO (160) |
KORONKI | S, M - 40T / 170 MM, L, XL - 40T / 175 MM | KIEROWNICA | ALUMINIUM 31,8 (S, M - 420 MM, L, XL - 440 MM) |
KASETA / WOLNOBIEG | MICROSHIFT CS-H103 | WSPORNIK KIEROWNICY | ALUMINIUM 31,8 (S, M - 80 MM, L, XL - 90 MM) |
ZAKRES KASETY/WOLNOBIEGU | 11-42T | SIODŁO | WTB VOLT SPORT |
ILOŚĆ PRZEŁOŻEŃ | 10 | STERY | FSA NO.42/ACB;1-1/8"-1,5" |
SUPORT | PROWHEEL BB68+ | CHWYTY | FIZIK TERRA MICROTEX |
ŁAŃCUCH | CN-HG54 | PEDAŁY | BRAK |
PIASTA PRZÓD | GL-B63-F/CL | SILNIK | BRAK |
PIASTA TYŁ | GL-B63R-SB/CL-X12 | BATERIA | BRAK |
OBRĘCZE | KROSS | WYŚWIETLACZ | BRAK |
OPONY | 28"X1,5" | WAGA [KG] | S - 11,5 KG, M - 11,55 KG, L - 11,6 KG, XL - 11,65 KG |