S-Works EPIC
Łączący wydajność hardtaila
z możliwościami roweru z pełną amortyzacją S-Works Epic od zawsze był synonimem bezkompromisowej, szalonej prędkości. Czego nie da się ukryć, patrząc na ponad 100 tytułów mistrza świata i miejsc na podium. Sprytniejszy BRAIN
Najnowszy Epic nie wypiera się swoich korzeni, ale wykorzystuje najefektywniejszą amortyzację BRAIN, jaką udało nam się do tej pory stworzyć, by nikt nie odebrał mu miana demona prędkości.
Najnowszy BRAIN został zaprojektowany od nowa razem z Epicem i w nowej odsłonie jest jeszcze skuteczniejszy. Zamienia cały wysiłek, który wkładasz w pedałowanie, w ruch do przodu, a jednocześnie jeszcze płynniej tłumi duże wyboje i małe nierówności, które tak często wybijają z rytmu w trakcie jazdy.
Rama Epica S-Works
została zaprojektowana praktycznie od nowa, z myślą o sterowności i efektywności. Ma o 15 procent sztywniejszy tylny trójkąt, co pozwala w pełni wykorzystać nową zawodniczą platformę BRAIN. Dedykowany układ najwyższej klasy włókien węglowych FACT 12m oznacza wyraźnie lżejszą ramę, a wisienką na torcie jest karbonowy łącznik amortyzatora, dzięki któremu udało się zmniejszyć masę o ponad 100 gramów w porównaniu do poprzedniej generacji ramy S-Works. Pozwalamy sobie zaznaczyć, że nie było to bynajmniej zadaniem łatwym.
Najbardziej zrównoważone zawieszenie w historii modelu Epic powstało dzięki perfekcyjnemu zgraniu dampera BRAIN z rozpoznającym pozycję widelcem S-Works Brain
, zbudowanym w oparciu o smukłą, ale sztywną konstrukcję RockShox SID SL Ultimate. Dzięki niemu przód jest sztywny, lekki i daje niezrównaną precyzję sterowania.
Flagowa grupa SRAM - XX1 Eagle AXS - to absolutna czołówka osprzętu elektronicznego. Epic zasługuje na wszystko, co najlepsze, stąd powierzyliśmy Roval zadanie budowy całkowicie nowych obręczy Control SL, bez których trudno byłoby osiągnąć ambitne założenia w zakresie prędkości i sterowności.
- Prędkość niejedno ma imię, ale jej najnowszym wcieleniem jest rama S-Works Epic. BRAIN daje pełną kontrolę nad 100-milimetrowym skokiem zawieszenia, a sztywniejszy tylny trójkąt ramy S-Works zwiększa efektywność pedałowania. Wykorzystanie karbonu FACT 12m, dedykowany układ włókien oraz karbonowy łącznik amortyzatora czynią z niej najlżejszą z naszych ram z pełną amortyzacją, która jest podstawą najwydajniejszego z dotychczasowych Epiców. Miło Cię poznać, szanowna prędkości.
- 100 milimetrów najefektywniejszego zawieszenia w smukłej, ale sztywnej obudowie RockShox SID SL Ultimate - oto widelec RockShox SID SL Ultimate BRAIN, absolutna perfekcja i szczyt możliwości zawodniczej amortyzacji XC.
- SRAM XX1 Eagle AXS to nie tylko najlżejsza elektroniczna grupa na rynku, ale przede wszystkim sprzęt stworzony z myślą o zawodach Pucharu Świata, w których liczy się absolutna niezawodność i precyzja pod pełnym obciążeniem od startu do mety.
- Obręcze Roval Control SL powstały specjalnie z myślą o bezkompromisowym Epicu. Mają całkowicie nowy profil o szerokości wewnętrznej 29 mm, który wzmacnia je i zmniejsza masę, jak również zwiększa ochronę przed przebiciem opony o obręcz o 22 procent.
SPECYFIKACJA:
Rama: S-Works FACT 12m Carbon, Modern XC Race Geometry, Rider-First Engineered™, threaded BB, 12x148mm rear spacing, internal cable routing, 100mm of travel
Widelec: RockShox SID SL ULTIMATE BRAIN, Top-Adjust Brain damper, Debon Air, 15x110mm, 44mm offset, 100mm Travel
Amortyzator: RockShox-Specialized BRAIN, Rx XC Tune, 5 Position Platform Adjust, Rebound Adjust, Integraded Extension, 265x52.5mm
Przednia piasta: Roval Control SL, DT Swiss Internals, Ceramic Bearings, 6-bolt, 15mm thru-axle, 110mm spacing, Torque caps, 24h straight pull t-head
Tylna piasta: Roval Control SL, DT Swiss 180 Internals, DT Swiss Ratchet EXP, Ceramic bearings, 12mm thru-axle, 148mm spacing, 24h
Szprychy: DT Swiss Aerolite T-head
Obręcze: Roval Control SL, Carbon offset design, 29mm internal width, 4mm hook width, Tubeless ready, 24h
Dętki: Presta, 60mm valve
Przednia opona: Fast Trak, Control casing, GRIPTON® compound, 60 TPI, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Tylna opona: Fast Trak, Control casing, GRIPTON® compound, 60 TPI, 2Bliss Ready, 29x2.3"
Mechanizm korbowy: QUARQ XX1 Eagle Power Meter, Boost™ 148, DUB, 170/175mm, 32t
Zębatki: SRAM Eagle 32T alloy, 104 BCD
Suport: SRAM DUB, BSA 73mm, Threaded
Manetki: SRAM AXS Eagle Controller
Tylna przerzutka: SRAM XX1 Eagle AXS
Kaseta: SRAM XG-1299 Eagle, 10-50t
Łańcuch: SRAM XX1 Eagle
Przedni hamulec: SRAM Level Ultimate, 2-piston caliper, hydraulic disc
Tylny hamulec: SRAM Level Ultimate, 2-piston caliper, hydraulic disc
Kierownica: S-Works Carbon XC Mini Rise, 6-degree upsweep, 8-degree backsweep, 10mm rise, 760mm, 31.8mm
Chwyty kierownicy: Specialized Trail Grips
Mostek: S-Works SL, alloy, titanium bolts, 6-degree rise
Siodło: Body Geometry S-Works Power, carbon fiber rails, carbon fiber base, 143mm
Sztyca: S-Works FACT carbon, 10mm setback, 30.9mm
Zacisk sztycy: Specialized Alloy, 34.9mm, Titanium bolt
SWAT: SWAT EMT Cage-Mount Tool

GEOMETRIA:

Strona WWW producenta:
specialized.comDane kontaktowe producenta:
Specialized, 15130 Concord Circle, 95037 Morgan Hill California, Stany Zjednoczone, telefon: (408) 779-6229Dane kontaktowe importera/pełnomocnika:
Specialized Poland, Ponczowa 14a, Warszawa, Polska, e-mail: infopl@specialized.com, telefon: 48 22 310 12 75
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.