NeonOrange/Turquoise to rower dziecięcy/młodzieżowy dla chłopca to jeden z najlepszych młodzieżowych rowerów górskich do rekreacyjnej jazdy w cenie do 1699,-PLN. Rowery młodzieżowe dla chłopców Kellys Kiter 30 są dostępne w wersji z kołami 24". Jeżeli zastanawiasz się jaki rower młodzieżowy kupić w cenie do 1699 zł to Kellys Kiter 30 jest wart Twojej uwagi. Rowery Kellys z serii Kiter posiadają ramę aluminiową, której kształt, sztywność i niska masa sprawiają, że na rowerze jeździ się dynamicznie przy zachowaniu optymalnego komfortu i ergonomicznej pozycji. Zaletami roweru młodzieżowego Kellys Kiter 30 2023 są: wygodna pozycja dla dziecka o wzroście od 125 do 145 cm, wytrzymałe przerzutki Shimano, hamulce typu V-brake oraz wzmacniane aluminiowe koła o średnicy 24". Zobacz film opniżej
Rozmiar ramy
Spółka KELLYS BICYCLES s.r.o. proponuje przedłużenie okresu gwarancji na ramę roweru po upłynięciu 24-miesięcznej gwarancji, zgodnej z zapisami ustawy, o kolejne 36 miesięcy dla pierwszego właściciela wpisanego w tej karcie gwarancyjnej. Oznacza to maksymalny okres trwania gwarancji przez 60 miesięcy od dnia zakupu roweru przez pierwszego właściciela, po spełnieniu następujących warunków:
• z winy użytkownika – uszkodzenie wyrobu spowodowane niewłaściwą eksploatacją
• niezgodną z instrukcją użytkowania (np. nadmiernym wysunięciem sztycy z ramy i wspornika
• kierownicy z widelca, niedokręceniem pedałów do korb, itp.), zaniedbań w użytkowaniu i konserwacji (np. niedokręcenie korb do osi suportu, nieodpowiednie przechowywanie, itp.),
• uszkodzeń powstałych w wyniku wypadku, niefachowej naprawy, uszkodzeń wynikających z zamiany części na nieoryginalne i niekompatybilne z wyposażeniem roweru, zmian technicznych i konstrukcyjnych roweru;
• wraz z bieżącym zużyciem elementów gumowych (np. opon, dętek, osłon goleni
• amortyzatora, itp.)
• w wyniku uszkodzeń mechanicznych - spowodowanych bieżącym użytkowaniem roweru
• (np. uszkodzenie powierzchni lakierniczej, rozcentrowania kół, itp.);
• w wyniku naturalnego zużycia układu hamulcowego (klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, obręcze kół itp.)
• w wyniku naturalnego, stałego zużycia układu napędowego (łańcuch i wszystkie elementy mające z nim kontakt: tryby korby i wolnobiegu, kółka przerzutki tylnej);
• uszkodzeń powstałych w wyniku wypadku, niefachowej naprawy, uszkodzeń wynikających z zamiany części na nieoryginalne i niekompatybilne z wyposażeniem roweru, zmian technicznych i konstrukcyjnych roweru
• wraz z bieżącym zużyciem elementów gumowych (np. opon, dętek, osłon goleni amortyzatora, itp.);
• upływu terminu gwarancji;
• wprowadzenia przez użytkownika zmian konstrukcyjnych;
• nieprzestrzegania zasad prawidłowej eksploatacji zawartych w
Instrukcji użytkowania roweru;
• dokonywania napraw w nieuprawnionym zakładzie;
• wydania przez sprzedawcę i odbioru przez kupującego roweru
nieprzygotowanego do natychmiastowej eksploatacji.