Jeżeli pragniesz rzucić się w wir jazdy XC, zrób to w siodle damskiego Chisel Comp. Rower jest uosobieniem wszystkich najważniejszych cech zawodniczego sprzętu XC - jest lekki, niewiarygodnie sztywny i posiada specjalną damską geometrię, zapewniającą najlepsze możliwe osiągi.
UWAGA: rower poekspozycyjny - powłoka lakieru z odbarwieniami - zapraszamy do kontaktu w celu uzyskania szczegółów
W łączeniu rur za pomocą tradycyjnych metod spawania jakość i bezpieczeństwo połączeń zależne są od umiejętności konkretnego spawacza. Stosowana przez nas metoda D'Aluisio (DSW) ma tę zaletę, że spawy nie znajdują się w najbardziej obciążanych miejscach, a w efekcie rama ma niezbędne ugięcie w pionie, jest lżejsza, sztywniejsza i niewiarygodnie mocna - czyli taka, jaka powinna być rama XC. A co to oznacza w praktyce? Większą efektywność na podjazdach, zwrotność na singletracku i optymalne zachowanie w każdych pośrednich warunkach. No i całkowity brak zrozumienia dla tych, którzy narzekają na aluminium.
Świetne właściwości jezdne Chisel to również zasługa geometrii XC 29, opartej na starszej wyścigowej geometrii XC zmodyfikowanej pod kątem jazdy szlakowej. Główne różnice to dłuższa rura górna, krótsza główka ramy i bardziej pochylony przód - cechy zapewniające stabilność na zjazdach i większy zakres dopasowania bez ograniczenia zdolności wspinaczkowych.
Osprzęt prezentowanej wersji Chisel to połączenie różnych grup Shimano, mocne hydrauliczne hamulce tarczowe oraz aluminiowe koła szerokości 25 mm, zoptymalizowane pod kątem przyczepności i niskiej masy. Niemal każdy element, od kierownicy aż po długość ramion korby i legendarne siodełko Myth Sport, został dobrany z myślą o potrzebach kobiet.
Łańcuch | KMC X10, 10-speed w/ Missing Link™ |
Manetki | Shimano Deore, i-spec clamp, 10-speed |
Suport | Threaded BSA |
Przednia przerzutka | Shimano Deore down swing, 2x10 |
Tylna przerzutka | Shimano XT, Shadow Plus, GS cage, 10-speed |
Wieńce | Stout 36/22T |
Kaseta | Shimano Deore, 10-speed, 11-36t |
Mechanizm korbowy | Stout XC Alloy Boost |
Zacisk sztycy | Specialized Alloy 30.8mm |
Rama | Specialized D'Aluisio Smartweld M5 Alloy, XC Geometry, internal cable routing, BSA BB, 12x148mm rear end, triangulated post-mount 160mm brake |
Tylna opona | Fast Trak, GRIPTON compound, 2Bliss Ready, 29 x 2.1" |
Dętki | Standard, Presta valve |
Szprychy | Stainless, 14g |
Przednia piasta | Front hub, disc, 15x110mm spacing, torque caps, 32h |
Przednia opona | Fast Trak, GRIPTON compound, 2Bliss Ready, 29 x 2.3" |
Obręcze | Specialized Alloy 29, 25mm internal width |
Tylna piasta | Specialized, sealed cartridge bearings, 12x148mm thru-axle, 32h |
Widelec | RockShox Judy 29, Solo Air, 51mm offset, 15x110mm thru-axle (S: 90mm, M-XL: 100mm of travel) |
Pedały | Specialized Platform, 9/16" spindle |
Kierownica | Specialized Mini-rise, 6000 alloy, 8-degree backsweep, 6-degree upsweep, 10mm rise, 720mm width, 31.8mm clamp |
Siodło | Women's Body Geometry Myth Sport, steel rails, 155mm |
Sztyca | Specialized, alloy, 2-bolt, 27.2mm |
Chwyty kierownicy | Specialized Sip Grip, half-waffle |
Mostek | Specialized Alloy, 3D forged, 4-bolt, 6-degree |
Przedni hamulec | Shimano MT500 Deore, hydraulic disc, 180/160mm rotor |
Tylny hamulec | Shimano MT500 Deore, hydraulic disc, 160mm rotor |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.