Rama: | KELLYS Dynamic KLC Lite 29, LSG, tapered HT, internal routing, 12x148mm Boost thru axle |
Rozmiary ram: | S / M / L |
Widelec: | ROCK SHOX Recon Silver RL (29) Boost, 100mm, Solo Air / Motion Control / OneLoc Remote Lockout / Maxle Lite 15mm thru axle |
Stery: | FSA 1.5 integrated |
Suport: | SHIMANO BB52 |
Korby: | SHIMANO SLX M7100-1 Hollowtech II (34T) - length 170mm (S), 175mm (M - L) |
Manetki: | SHIMANO SLX SL-M7100-IR Rapidfire Plus (I-Spec EV) |
Przerzutka tył: | SHIMANO Deore XT M8100 (direct mount) |
Ilość biegów: | 12 |
Kaseta: | SHIMANO (021) CS-M6100-12 (10-51T) |
Łańcuch: | KMC X12 (114 links) |
Hamulce: | SHIMANO Deore (021) MT410 Hydraulic Disc |
Tarcze hamulcowe: | 180mm front / 160mm rear |
Dżwignie hamulcowe: | SHIMANO Deore (021) BL-M4100 |
Piasty: | SHIMANO MT400-B / MT410-B Disc Center Lock (15x110mm / 12x148mm / 32 holes) |
Oś: | thru axle ROCK SHOX Maxle Lite 15x110mm front / NOVATEC 12x148mm rear |
Obręcze: | KLS MadMax Disc 622x18 (32 holes) |
Szprychy: | stainless steel black |
Opony: | SCHWALBE Rapid Rob 54-622 (29x2.10) |
Wspornik kierownicy: | KLS Active - diam 28.6mm / bar bore 31.8mm / 6° / length 70mm (S), 80mm (M - L) |
Kierownica: | KLS Active RiseBar - diam 31.8mm / rise 15mm / width 640mm (S), 660mm (M), 680mm (L) |
Chwyty: | KLS Token 3Density |
Sztyca: | KLS Active - diam 30.9mm / length 350mm (S - M), 400mm (L) |
Siodło: | KLS Diversa |
Pedały: | plastic |
Spółka KELLYS BICYCLES s.r.o. proponuje przedłużenie okresu gwarancji na ramę roweru po upłynięciu 24-miesięcznej gwarancji, zgodnej z zapisami ustawy, o kolejne 36 miesięcy dla pierwszego właściciela wpisanego w tej karcie gwarancyjnej. Oznacza to maksymalny okres trwania gwarancji przez 60 miesięcy od dnia zakupu roweru przez pierwszego właściciela, po spełnieniu następujących warunków:
• z winy użytkownika – uszkodzenie wyrobu spowodowane niewłaściwą eksploatacją
• niezgodną z instrukcją użytkowania (np. nadmiernym wysunięciem sztycy z ramy i wspornika
• kierownicy z widelca, niedokręceniem pedałów do korb, itp.), zaniedbań w użytkowaniu i konserwacji (np. niedokręcenie korb do osi suportu, nieodpowiednie przechowywanie, itp.),
• uszkodzeń powstałych w wyniku wypadku, niefachowej naprawy, uszkodzeń wynikających z zamiany części na nieoryginalne i niekompatybilne z wyposażeniem roweru, zmian technicznych i konstrukcyjnych roweru;
• wraz z bieżącym zużyciem elementów gumowych (np. opon, dętek, osłon goleni
• amortyzatora, itp.)
• w wyniku uszkodzeń mechanicznych - spowodowanych bieżącym użytkowaniem roweru
• (np. uszkodzenie powierzchni lakierniczej, rozcentrowania kół, itp.);
• w wyniku naturalnego zużycia układu hamulcowego (klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, obręcze kół itp.)
• w wyniku naturalnego, stałego zużycia układu napędowego (łańcuch i wszystkie elementy mające z nim kontakt: tryby korby i wolnobiegu, kółka przerzutki tylnej);
• uszkodzeń powstałych w wyniku wypadku, niefachowej naprawy, uszkodzeń wynikających z zamiany części na nieoryginalne i niekompatybilne z wyposażeniem roweru, zmian technicznych i konstrukcyjnych roweru
• wraz z bieżącym zużyciem elementów gumowych (np. opon, dętek, osłon goleni amortyzatora, itp.);
• upływu terminu gwarancji;
• wprowadzenia przez użytkownika zmian konstrukcyjnych;
• nieprzestrzegania zasad prawidłowej eksploatacji zawartych w
Instrukcji użytkowania roweru;
• dokonywania napraw w nieuprawnionym zakładzie;
• wydania przez sprzedawcę i odbioru przez kupującego roweru
nieprzygotowanego do natychmiastowej eksploatacji.