Najważniejsze zalety elektrycznego roweru Giant Explore E+ 1 PRO:
- nisko umieszczona górna rura ramy, ułatwia wsiadanie i zsiadanie z roweru
- wygodna pozycja, pozwala na oddawanie się długim rowerowym podróżom
- bardzo mocny silnik Giant by Yamaha, z baterią 625Wh i czytelnym panelem sterującym, zasięg do 200km
- wyjątkowo mocne hamulce hydrauliczne
- precyzyjny osprzęt Shimano
- bezpłatna dostawa roweru w 100% złożonego i gotowego do jazdy
Moc i płynność
Rama nowego Explore E+ razem z silnikiem SyncDrive Pro
zapewniają doskonałą jazdę i płynne przyśpieszenie nawet w najtrudniejszych warunkach.
Możemy go dostosować jak tylko chcemy, pomogą nam w tym różne tryby wsparcia.
Szersze opony bezdętkowe pomogą nam w uzyskaniu jak największego komfortu i stabilności.
Stabilność:
Rama Aluxx i silnik SyncDrive Sport
to idealne zgranie aby połączyć jak najlepsze prowadzenie
i przyśpieszenie na różnych drogach.
Integralność:
Nowy RideControl Ergo z nawigacją pomaga użytkownikom znaleźć drogę,
a połączenie ze smartfonem daje nam dostęp do poczty elektronicznej,
wiadomości i innych aplikacji.Ten rower daje nam swobodę jazdy gdziekolwiek jesteśmy.
Silnik | Giant SyncDrive Pro, powered by Yamaha |
---|---|
Jednostka sterująca | Giant RideControl Ergo |
Panel sterujący | Giant RideDash Evo |
Akumulator | Giant EnergyPak Smart 625Wh kompatybliny z Giant EnergyPak Plus Range Extender |
Rozmiary | S, M, L |
Kolor | Brązowy metalik |
Rama | Aluminium Aluxx SL, Overdrive 1½ - 1⅛", zintegrowane mocowanie nóżki KS18 |
Widelec | SR Suntour NCX D AIR LO 63mm, oś 15mm |
Tylny amortyzator | N/A |
Kierownica | Giant Connect XC Riser 31.8x690mm |
Wspornik kierownicy | Giant Contact |
Wspornik siodła | Giant 30.9mm, mikro regulacja na dwie śruby, kute aluminium |
Siodło | Selle Royal Vivo Ergo Moderate Unisex |
Pedały | Platformowe |
Manetki | Shimano Deore |
Przerzutka przednia | Shimano Deore |
Przerzutka tylna | Shimano Deore, 11-Speed, Shadow+ |
Hamulce | Shimano BR-MT410, tarczowe hydrauliczne, 180mm |
Dzwignie hamulca | Shimano BL-M4100, I-spec EV) |
Kaseta / Wolnobieg | Shimano CS-M5100, 11-42T, 11-Speed |
Łańcuch | KMC e.11 Sport, e-bike optimized |
---|---|
Mechanizm korbowy | Ramiona z kutego aluminium, minimal Q-factor, 36/48T |
Srodek suportu | N/A |
Obręcze | Giant eX 2, tubeless, 700c Aluminium |
Piasty | Giant eTracker, sealed cartridge bearings [P] oś przelotowa 15mm [T] 142x12 Thru-axle |
Szprychy | Sapim E-Lite [T] Race [P], e-bike optimized |
Opony | Giant Crosscut Gravel 2, 700x45c (622x45), tubeless, Reflex |
Dodatki | Giant EnergyPak Smart 6A, Nóżka Trekking KS18 |
Oświetlenie | Axa BlueLine 50Lux Steady E6 - przednia Axa BlueLine Steady E6- tylna |
Bagażnik | Bagażnik z systemem mocowania akcesoriów MIK |
S | M | L | XL | ||
---|---|---|---|---|---|
A | Długość rury podsiodłowej (mm) | 435 | 485 | 535 | 585 |
B | Kąt podsiodłowy | 73,0° | 73,0° | 73,0° | 73,0° |
C | Długość górnej rury (mm) | 570 | 590 | 610 | 630 |
D | Długość główki ramy (mm) | 125 | 140 | 155 | 170 |
E | Kąt główki ramy | 69,5° | 69,5° | 69,5° | 69,5° |
F | Wyprzedzenie widelca (mm) | 42 | 42 | 42 | 42 |
G | Trail (mm) | 91,3 | 91,3 | 91,3 | 91 |
H | Baza kół (mm) | 1112 | 1121 | 1142 | 1163 |
I | Długość tylnego trójkąta (mm) | 455 | 455 | 455 | 455 |
J | Obnizenie srodka suportu (mm) | 60 | 60 | 60 | 60 |
K | Stack (mm) | 591 | 605 | 619 | 648 |
L | Reach (mm) | 380 | 385 | 400 | 432 |
M | Przekrok (mm) | 682 | 676 | 665 | 844 |
N | Szerokość kierownicy (mm) | 690 | 690 | 690 | 690 |
O | Długość wspornika kierownicy (mm) | 60 | 70 | 80 | 90 |
P | Długość ramienia korby (mm) | 170 | 170 | 170 | 170 |
Q | Rozmiar kół | 700C | 700C | 700C | 700C |