Vado ze zintegrowanym silnikiem nowej generacji to optymalny rower miejski. Regulacja Rx Street Tune oznacza optymalne wykorzystanie całych 250 watów dodatkowej mocy w cyklu miejskim. Spójrz na to z takiej perspektywy: im mocniej naciskasz na pedały, tym więcej dodatkowej mocy generuje silnik, pozwalając szybko i efektywnie rozpędzać się spod świateł. Napęd na pasek oznacza płynną i cichą pracę bez zbędnych wibracji. Ideał.
Specjalnie dla Vado 3.0 opracowaliśmy baterię 460 Wh, która jest w pełni zintegrowana z ramą, zamykana i w łatwy sposób daje się wyjąć i włożyć z powrotem. Dzięki niej the Turbo Vado 3.0 jest w stanie zapewnić wsparcie silnika elektrycznego na dystansie do 150 km w trybie ekonomicznym, do 65 km w trybie Sport i do 40 w trybie Turbo. Są to oczywiście dane szacunkowe, obliczone dla kolarza ważącego razem z rowerem 110 kg, jadącego po płaskim terenie przy lekkim wiaterku. Tak czy inaczej, ilość energii i maksymalna prędkość 32 km/h z pewnością wystarczą w trakcie dojazdów do pracy, na zakupy, na kawę i wycieczek po mieście.
Osprzęt Turbo Vado 3.0 został dobrany tak, by po prostu działał nie sprawiając żadnych problemów. Obejmuje 10-biegowy napęd Shimano, hydrauliczne hamulce tarczowe, bagażniki i błotniki - a więc wszystko co niezbędne, by szybko dostać się w dowolne wybrane miejsce.
Specyfikacja:
UI/REMOTE | Custom 2.2" BLOKS. LCD display, USB plug, stem mount w/ custom handlebar remote & Mission Control App connectivity |
Silnik | Specialized 1.2, Custom Rx Street Tuned Motor, 250W Nominal |
Ładowarka | Custom charger, 42V4A with Rosenberger plug |
Bateria | Specialized U1-460, On/Off button, state of charge display, 460Wh |
WIRING HARNESS | Custom Specialized wiring harness |
Łańcuch | KMC X10eT, 10-speed w/ Missing Link™ |
Manetki | Shimano Deore, 10-speed. |
Tylna przerzutka | Shimano Deore, Shadow Plus, GS cage, 10-speed |
Wieńce | 40T, BCD: 104, single Xsync style 10-/11-speed |
Kaseta | Shimano HG500, 10-speed, 11-42t |
Mechanizm korbowy | Custom alloy crankarms |
Zacisk sztycy | Alloy, 31.8mm |
Rama | Turbo aluminum frame with bottom bracket motor mount, fitness/transportation geometry, fully integrated & lockable down tube battery, internal cable routing, fender/rack mounts, smooth welds |
Widelec | SR Suntour NCX E25, 50mm of travel, steel steerer, 15mm thru-axle |
Tylna opona | Trigger Sport Reflective, 700x47mm |
Dętki | 700C, 40mm Presta valve |
Szprychy | Stainless, black |
Przednia piasta | Specialized alloy disc, sealed cartridge bearings, 15x100mm thru-axle, 28h |
Przednia opona | Trigger Sport Reflective, 700x47mm |
Obręcze | 700C disc, 28h, double-wall |
Tylna piasta | Specialized alloy disc, sealed cartridge bearings, 12x148mm, 10-/11-speed freehub, 28h |
Pedały | Specialized Commuter w/ grip tape & reflectors |
Kierownica | Specialized, alloy, 9-degree backsweep, 15mm rise, 680mm width, 31.8mm |
Siodło | Specialized Aldia Sport, steel rails |
Sztyca | Specialized 2-bolt head, forged alloy, 8mm offset, micro-adjust, 30.9mm |
Chwyty kierownicy | Body Geometry Women's Contour |
Mostek | Alloy w/ display/light mount, 31.8mm clamp |
Przedni hamulec | Shimano BR-M315, hydraulic disc, resin pads, 180/160mm rotor |
Tylny hamulec | Shimano BR-M315, hydraulic disc, resin pads, 160mm rotor |
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.