to jeden z najlepszych elektrycznych rowerów trailowych do górskiej jazdy w cenie do około 21499 zł. Rowery Giant Trance E+ 3 Pro są dostępne w wersji z kołami 29". Jeżeli zastanawiasz się jaki elektryczny rower trailowy kupić w podobnej cenie to Giant Trance E+ 3 Pro jest wart Twojej uwagi. Rowery Giant z serii Trance E+ 3 Pro posiadają ramę aluminiową, której kształt, sztywność i niska masa sprawiają, że na rowerze jeździ się dynamicznie przy zachowaniu optymalnego komfortu i ergonomicznej pozycji. Zaletami roweru elektrycznego Trance E+ 3 Pro są: elektryczny napęd, amortyzowana rama, amortyzator powietrzny FOX, wysokiej klasy przerzutki Deore, hamulce tarczowe hydrauliczne oraz wzmacniane aluminiowe koła o średnicy 29".
Ważne - Rower ma minimalny przebieg (2km). Nie nosi znacznych śladów eksploatacji. Jest objęty pełną 2-letnią gwarancją.
Pochodzi ze zwrotu (odstąpienia od umowy zawartej na odległość) - po krótkiej przejażdżce rozmiar okazał się za duży.
Posiada minimalnie przykurzone opony, ryskę dolnej rurze ramy przedniego trójką (około 3mm długości i mniej niż 1mm szerokości).
Rower dostarczamy w 100% złożony i gotowy do jazdy.
Nowy Trance X E+ Pro 29 daje Ci swobodę jazdy po szlakach tak, jak chcesz. Możesz wybrać pełną moc, aby złagodzić wysiłek podczas pedałowania lub skorzystać z innych trybów, aby dostosować wspomaganie do swoich potrzeb i kondycji. Dzięki płynnemu skokowi zawieszenia Maestro 140 mm z tyłu, 150 mm z przodu oraz progresywnej geometrii ramy zaprojektowanej z myślą o kołach 29-calowych, to zupełnie nowy sposób na pokonywanie technicznych szlaków na singletrackach.
Kupując nowy rower Giant / LIV w sklepie GreenBike.pl powinieneś wiedzieć coś więcej o gwarancji, którą jest objęty.
Rowery marki Giant/LIV z naszej oferty, są objęte dwiema gwarancjami:
Użytkownik nowego roweru Giant/Liv, który chce skorzystać z dożywotniej gwarancji na ramę, z wyjątkiem ram przeznaczonych do zjazdów, zobowiązany jest do wykonania pierwszego przeglądu u autoryzowanego sprzedawcy firmy Giant/Liv nie później niż w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu roweru, co musi być potwierdzone wpisem w karcie gwarancyjnej. W wypadku niewykonania przeglądu o którym mowa bądź wykonania go później niż po 3 miesiącach obowiązuje gwarancja pięcioletnia.
W przypadku zasadnych i uwzględnionych reklamacji Giant zobowiązuje się do wykonania swoich obowiązków wynikających z gwarancji a więc bezpłatnej naprawy a w przypadku braku możliwości naprawy – wymiany poszczególnych wadliwych części na wolne od wad, o tej samej lub większej wartości w terminie do 45 dni (termin podyktowany i uzasadniony koniecznością sprowadzenia części podlegających wymianie) od daty otrzymania reklamacji.
Niniejsza gwarancja nie obejmuje kosztów wymiany komponentów przyznanych w ramach ochrony gwarancyjnej, np. kosztów wymiany ramy.
W każdym przypadku gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty zakupu roweru.
WYMAGANIA ODNOŚNIE DO MONTAŻU
Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie nowe rowery oraz ramy zakupione u autoryzowanego sprzedawcy firmy Giant/Liv i przygotowane przez tego sprzedawcę do użytkowania.
OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
W ramach gwarancji dokonywana jest bezpłatna naprawa, a w przypadku braku możliwości naprawy – wymiana poszczególnych wadliwych części na wolne od wad, o tej samej lub większej wartości. Decyzja o zastosowaniu rodzaju części należy wyłącznie do Giant Polska. Cały rower wraz z wyposażeniem nie podlega wymianie lub zwrotowi.
WYŁĄCZENIA GWARANCJI
Niniejsza gwarancja nie obejmuje:
• normalnego zużycia części takich jak opony, łańcuchy, oświetlenie, baterie, zębatki, klocki i tarcze hamulcowe, linki i przerzutki, gdy nie występują wady materiałowe lub technologiczne;
• modyfikacji produktu w stosunku do oryginalnej konstrukcji;
• uszkodzeń wynikłych z nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
• uszkodzeń powłoki lakierniczej wynikających z narażenia roweru na działanie ekstremalnych warunków, także klimatycznych, lub używania go w takich warunkach;
• uszkodzeń roweru wywołanych uprawianiem sportów wyczynowych oraz skutków uprawiania takich sportów w postaci wypadków i obrażeń ciała;
• uszkodzeń połączeń gwintowych.
UTRATA GWARANCJI
Uprawnienia z tytułu gwarancji wygasają w następujących przypadkach:
• upływ terminu gwarancji;
• niewypełnienie karty gwarancyjnej;
• dokonywanie napraw i/lub modyfikacji roweru poza serwisami autoryzowanych sprzedawców firmy Giant/Liv;
• nieprzestrzeganie zaleceń niniejszego Podręcznika Użytkownika, zwłaszcza dotyczących prawidłowej eksploatacji i konserwacji;
• używanie roweru niesprawnego lub uszkodzonego, co może doprowadzić do dalszych jego uszkodzeń, a także do obrażeń ciała użytkownika.
POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
Z wyjątkiem postanowień niniejszej gwarancji firma Giant Polska, jej pracownicy oraz autoryzowani sprzedawcy nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody (w tym straty i szkody poboczne lub wynikowe, czy też spowodowane zaniedbaniem lub uchybieniem użytkownika) spowodowane przez lub związane z jakimkolwiek rowerem Giant lub Liv. Wszelkie roszczenia wynikające z niniejszej gwarancji powinny być zgłaszane autoryzowanemu sprzedawcy firmy Giant. Do rozpatrzenia roszczenia z tytułu gwarancji wymagany jest dowód zakupu oraz prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna. Roszczenia zgłaszane poza krajem zakupu mogą wiązać się z opłatami oraz innymi ograniczeniami. Okres gwarancyjny i szczegółowe postanowienia mogą się różnić w zależności od kraju i/lub od typu roweru. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
LOKALIZACJA NUMERU SERYJNEGO NA RAMIE: Numer seryjny ramy roweru Giant/Liv znajduje się od spodu dolnej rury, na mufie suportowej lub na lewych tylnych hakach ramy (tylne widełki).
Link do karty gwarancyjnej:
https://static.giant-bicycles.com/Images/PageBuilder/PageElements/Warunkigwarancjiod01092021_1629984059.pdf
(aktualna na dzień 23.12.2022r - najnowsze warunki znajdziesz na stronie producenta, klikając TUTAJ)