Rower elektryczny miejski Le Grand Elille 1.0 450Wh
Elektryfikacja to przyszłość. Także w przypadku rowerów – dlatego stworzyliśmy LeGrand Elille 1, pierwszą w naszej historii ebike. Dzięki niej odkryjesz, że przemieszczanie się po mieście może być szybkie, łatwe oraz komfortowe. A przede wszystkim, pokonując nawet duże odległości nie odczujesz zmęczenia, bowiem silnik wspomoże cię w jeździe! Le Grand Lille 1 to lekka, aluminiowa rama wyposażona w amortyzowany widelec Zoom uginający się w zakresie 50 milimetrów. Przerzutka znajdująca się w piaście Shimano Nexus posiada 3 biegi, a hamulce V-brake pomagają zatrzymać się w każdych warunkach. Duże, 28 calowe koła z szerokimi oponami pomagają się rowerowi gładko toczyć.
Dostawa roweru w 100% złożonego i gotowego do jazdy jest bezpłatna.
Le Grand eLille 1 posiada elektryczny napęd Bafang znajdujący się w przedniej piaście. Bateria Bafang posiada pojemność 450 Wh i umieszczona jest na tylnym bagażniku. Do jej pełnego naładowania potrzeba około 4,5 godziny, a jej zasięg to około 100 km. Na kierownicy znajduje się pilot kontrolujący parametry jazdy oraz w jakim, z pośród pięciu dostępnych zakresów ma cię wspierać silnik. Odpowiada on także za sterowanie oświetleniem roweru, które domyślnie sterowane jest czujnikiem zmierzchu. Le Grand eLille 1 to doskonały wybór dla każdej nowoczesnej kobiety.
SILNIK: BAFANG UMIEJSCOWIENIE SILNIKA: PRZEDNIE KOŁO MOC SILNIKA: 250W BATERIA: BAFANG 43V/7.8AH PRODUCENT BATERII: BAFANG 43V UMIEJSCOWIENIE BATERII: BAGAŻNIK POJEMNOŚĆ ZNAMIONOWA BATERII AH/WH: 450Wh NAPIĘCIE ZNAMIONOWE: 43V ŁADOWARKA: 43V / 2A OGNIWA: LI-ION CZAS ŁADOWANIA DO 80% (H): 2,5 CZAS ŁADOWANIA DO 100% (H): 5 ZASIĘG [KM]: 70 PRZEWIDYWANA ŻYWOTNOŚĆ POWYŻEJ 60% POJEMNOŚCI( ILOŚĆ CYKLI ŁADOWANIA): 1000 WSKAŹNIK POZIOMU NAŁADOWANIA: TAK ZAMEK BATERII: TAK TRYBY WSPOMAGANIA: 0-4 WALK-ASSIST: TAK WEJŚCIE USB: TAK WYŚWIETLACZ: BAFANG DP E10.UART LICZNIK ROWEROWY: NIE
Kupując nowy rower Kross w sklepie GreenBike.pl powinieneś wiedzieć coś więcej o gwarancji, którą jest objęty. Rowery marki Kross z naszej oferty, są objęte dwiema gwarancjami:
przez 2 lata, bezwarunkową sprzedawcy - o której więcej informacji znajdziesz TUTAJ
dożywotnią, warunkową producenta - o niej napisaliśmy poniżej
Co obejmuje dodatkowa gwarancja KROSS?
KROSS S.A. daje możliwość przedłużenia Gwarancji na ramę: Wszyscy użytkownicy rowerów z ramami aluminiowymi lub stalowymi mogą uzyskać gwarancję dożywotnią
Dla rowerów z ramami karbonowymi oraz z pełną amortyzacją okres przedłużonej gwarancji wynosi 5 lat
Wszyscy użytkownicy spełniający warunki dodatkowej gwarancji mogę korzystać z Autoryzowanych Punktów Serwisowych Kross w celu złożenia roszczenia reklamacyjnego, których lista jest dostępna i aktualizowana na stronie: https://kross.eu/pl/sklepy
Co należy zrobić aby uzyskać Gwarancję KROSS:
Należy przede wszystkim dokonać rejestracji roweru za pośrednictwem strony: https://kross.eu/pl/jak-zarejestrowac-rower-i-przedluzyc-ochrone
Należy dokonać szeregu odpłatnych serwisów zgodnie z zaleceniami firmy Kross w jednym z Autoryzowanych punktów Serwisowych. Harmonogram przeglądów znajdziesz poniżej: https://kross.eu/pl/gwarancja
Globalna polityka gwarancyjna:
1. Producent roweru - KROSS S.A. udziela na zakupiony rower gwarancji jakości na okres 2 lat, licząc od daty zakupu. Warunkiem obowiązywania dwuletniej Gwarancji jest dokonanie płatnych przeglądów: pierwszego w terminie między 30 a 60 dniem od daty zakupu (dla rowerów zakupionych w miesiącach od listopada do końca stycznia przegląd może być wykonany najpóźniej do dnia 31 marca), a następnie przeglądu okresowego pomiędzy 11 a 16 miesiącem od daty zakupu. Przegląd może zostać wykonany w Autoryzowanych Punktach Serwisowych lub punktach sprzedaży Kross. 1.1. W przypadku komponentów takich jak amortyzatory, dampery, sztyce amortyzowane właściciel zobowiązany jest do wykonywania niezależnych przeglądów zgodnie z interwałami serwisowymi określonymi przez producenta danego komponentu. Informacje o interwałach serwisowych znajdują się na stronie internetowej: https://kross.eu/pl/gwarancja. 1.2. Wszystkie czynności regulacyjne i kontrolne roweru w okresie gwarancyjnym wykonywane są odpłatnie.
2. Producent roweru - KROSS S.A. daje możliwość przedłużenia Gwarancji na ramę: Dla rowerów z ramami aluminiowymi i stalowymi (z wyłączeniem rowerów full suspension): gwarancja dożywotnia; Dla rowerów z ramami karbonowymi oraz full suspension: 5 lat gwarancji. Warunkami niezbędnymi do przedłużenia gwarancji na ramę jest zarejestrowanie roweru na stronie www.kross.eu/pl oraz wykonywanie przeglądów: pierwszego w terminie między 30. a 60. dniem od daty zakupu (dla rowerów zakupionych w miesiącach od listopada do końca stycznia przegląd może być wykonany najpóźniej do dnia 31 marca), przeglądu okresowego pomiędzy 11. a 16 miesiącem od daty zakupu oraz przeglądu po każdych trzech latach użytkowania w Autoryzowanych Punktach Serwisowych lub punktach sprzedaży Kross. Warunki Przedłużonej Gwarancji na ramę znajdują się na stronie https://kross.eu/pl/gwarancja w dokumencie do pobrania „Warunki Przedłużenia Gwarancji na Ramę”.
3. Warunkiem ważności Gwarancji jest posiadanie dowodu zakupu i Oświadczenia Gwarancyjnego lub konta gwarancyjnego na platformie www.kross.eu/pl, założonego zgodnie z regulaminem tej platformy.
4. Wszelkie roszczenia z tytułu Gwarancji muszą zostać zgłoszone za pośrednictwem Autoryzowanego Punktu Serwisowego producenta, sprzedawcy, lub poprzez platformę www.kross.eu/pl.
5. Właściciel roweru zobowiązany jest dostarczyć produkt do Autoryzowanego Punktu Serwisowego albo Punktu Sprzedaży KROSS oraz zadbać o to aby reklamowany rower był czysty i nie posiadał zamontowanych dodatkowych akcesoriów, które nie są fabryczną częścią roweru.
6. Rozpatrzenie reklamacji przez KROSS powinno nastąpić w terminie 14 dni od momentu otrzymania roweru przez Autoryzowany Punkt Serwisowy lub punkt sprzedaży KROSS. W przypadku uznania reklamacji producent zobowiązuje się do możliwie najszybszego usunięcia usterki, w terminie nie dłuższym niż 30 dni od daty wydania decyzji.
7. W przypadku ram oraz komponentów rowerów, których cykl życia u producenta uległ zakończeniu, KROSS zastrzega sobie prawo do zastąpienia ich elementami równorzędnymi o takiej samej bądź wyższej wartości. Decyzja ta należy wyłącznie do firmy Kross.
8. W przypadku komponentów marek międzynarodowych mających swoich przedstawicieli na terenie Rzeczpospolitej Polskiej, decyzję co do zasadności reklamacji KROSS podejmie po konsultacji autoryzowanym dystrybutorem producenta wspomnianych marek.
9. Gwarancja nie obejmuje usterek spowodowanych: samodzielną, niewłaściwą naprawą przez klienta; modyfikacjami i wprowadzaniem zmian konstrukcyjnych przez klienta; niewłaściwym sposobem przechowywania roweru, obsługi oraz braku konserwacji według dołączonych instrukcji, użyciem roweru w sytuacjach w sposób niezgodny z instrukcją obsługi lub w celach komercyjnych oraz w celu innym niż ten, do którego rower został zaprojektowany.
10. Gwarancja nie obejmuje:
10.1. naturalnego zużycia materiałów w czasie eksploatacji, takich jak: zużycie ogumienia oraz kółek podporowych w rowerach dziecięcych, rozcentrowanie kół, zużycie bieżni obręczy kół, zużycie klocków, okładzin i tarcz hamulcowych; zużycie elementów napędu (łańcucha, kasety, wolnobiegu, łożysk, mechanizmu korbowego); zużycie elementów zawieszenia roweru (uszczelnienia przeciwpyłowe, tuleje ślizgowe, tuleje uszczelniające, uszczelki); zużycie linek i pancerzy; zużycie żarówek.
10.2. uszkodzeń mechanicznych powstałych na skutek wypadku, przeciążeń, niewłaściwego użytkowania, bądź braku konserwacji m.in.: skrzywienie, złamanie ramy lub widelca, uszkodzenie mechaniczne obręczy, złamanie haka przerzutki, wygięcie wspornika siodła, wygięcie lub złamanie przerzutki przedniej czy tylnej; uszkodzenia wynikające z użycia niewłaściwego momentu dokręcania; uszkodzenia wynikające z niewłaściwego ustawienia zawieszenia; korozja i zatarcie łożysk w wyniku mycia roweru myjka wysokociśnieniowa lub braku konserwacji; wszelkie uszkodzenia, do których powstania przyczynił się klient, osoba trzecia bądź siła wyższa; zmiana powłoki lakierniczej np. korozji wynikająca z niewłaściwego przechowywania roweru w warunkach o zbyt dużej wilgotności lub nieprzestrzegania zasad konserwacji.
11. Gwarancja na rowery ze wspomaganiem elektrycznym traci ważność w przypadku: ingerencji w oprogramowanie roweru (zmiana prędkości maksymalnej, trybu wspomagania prowadzenia roweru WALK; zmiany fabrycznych ustawień modułów sterujących rowerem; ingerencji w oprogramowanie baterii; montażu innych wyświetlaczy LCD i LED niż przewidział producent; montażu przepustnic (Throttle); stosowania zewnętrznych urządzeń zmieniających osiągi i parametry roweru (chip tuning).
12. Do napraw gwarancyjnych nie należy również likwidacja luzów i regulacja połączeń gwintowanych.
13. Gwarancja nie obejmuje uszkodzeń roweru wywołanych uprawianiem sportów wyczynowych.
14. Rower nie podlega zwrotowi lub wymianie na nowy w przypadku możliwości usunięcia wad i usterek.
15. Używanie roweru niesprawnego lub uszkodzonego może prowadzić do dalszych jego uszkodzeń, a nawet wypadku i uszkodzenia ciała. Po wykryciu usterki, użytkownik powinien niezwłocznie zaprzestać użytkowania roweru.
16. Niniejsze postanowienia dotyczące Gwarancji są dobrowolnymi świadczeniami firmy Kross S.A. i w żaden sposób nie wyłączają, nie ograniczają ani nie zawieszają uprawnień klienta wynikających m.in. z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej, ani przepisów ustawy o prawach konsumenta i przepisów kodeksu cywilnego chroniących prawa konsumentów.
17. Kwestie, które nie zostały ujęte w niniejszej Karcie Gwarancyjnej są regulowane przez odpowiednie zapisy Kodeksu Cywilnego.
Link do rejestracji roweru: https://kross.eu/pl/jak-zarejestrowac-rower-i-przedluzyc-ochrone (aktualna na dzień 23.12.2022r - najnowsze warunki znajdziesz na stronie producenta kross . eu
W celu ulepszenia zawartości naszej strony internetowej oraz dostosowania jej do Państwa osobistych preferencji, wykorzystujemy pliki cookies przechowywane na Państwa urządzeniach. Kontrolę nad plikami cookies można uzyskać poprzez ustawienia przeglądarki internetowej.
Są zawsze włączone, ponieważ umożliwiają podstawowe działanie strony. Są to między innymi pliki cookie pozwalające pamiętać użytkownika w ciągu jednej sesji lub, zależnie od wybranych opcji, z sesji na sesję. Ich zadaniem jest umożliwienie działania koszyka i procesu realizacji zamówienia, a także pomoc w rozwiązywaniu problemów z zabezpieczeniami i w przestrzeganiu przepisów.
Pliki cookie funkcjonalne pomagają nam poprawiać efektywność prowadzonych działań marketingowych oraz dostosowywać je do Twoich potrzeb i preferencji np. poprzez zapamiętanie wszelkich wyborów dokonywanych na stronach.
Pliki analityczne cookie pomagają właścicielowi sklepu zrozumieć, w jaki sposób odwiedzający wchodzi w interakcję ze sklepem, poprzez anonimowe zbieranie i raportowanie informacji. Ten rodzaj cookies pozwala nam mierzyć ilość wizyt i zbierać informacje o źródłach ruchu, dzięki czemu możemy poprawić działanie naszej strony.
Pliki cookie reklamowe służą do promowania niektórych usług, artykułów lub wydarzeń. W tym celu możemy wykorzystywać reklamy, które wyświetlają się w innych serwisach internetowych. Celem jest aby wiadomości reklamowe były bardziej trafne oraz dostosowane do Twoich preferencji. Cookies zapobiegają też ponownemu pojawianiu się tych samych reklam. Reklamy te służą wyłącznie do informowania o prowadzonych działaniach naszego sklepu internetowego.
ZATWIERDZAM
Korzystanie z tej witryny oznacza wyrażenie zgody na wykorzystanie plików cookies. Więcej informacji możesz znaleźć w naszej Polityce Cookies.