Damski rower górski elektryczny Kellys Tayen R10 P 90Nm/725Wh to sprzęt do bezpiecznej eksploracji zróżnicowanego terenu
górskiego i leśnego - poradzi sobie również, w gąszczu miejskich ścieżek rowerowych. Niska masa aluminiowej ramy, bardzo mocny silnik Panasonic Ultimate i bateria o pojemności aż 725Wh wspomogą Cię na podjazdach i płaskich odcinkach.
Zobacz video prezentację poniżej :)
Widelec o skoku 120mm da Ci pewność prowadzenia i bezpieczeństwo na wyboistych zjazdach oraz ułatwi pokonywanie przeszkód,
równocześnie sprawiając, że główka ramy i kierownica są wyżej - tym samym pozycja na rowerze jest wygodniejsza.
Solidny napęd zbudowany na bazie przerzutki Shimano Altus nowej generacji, zapewni wysoką precyzję działania, niezawodność i dobrą kulturę zmiany przełożeń. Hydrauliczne hamulce tarczowe Shimano MT200, gwarantują szybką reakcję na nieprzewidziane sytuacje, niezależnie od warunków atmosferycznych i nachylenia trasy. Kultura pracy napędu oraz układu hamulcowego, koresponduje z przeznaczeniem roweru, którym jest rekreacyjna jazd w zróżnicowanym
terenie. Zobacz film poniżej.
Rower damski elektryczny Kellys Tayen R10 P skierowany jest do rowerzystek, które od roweru oczekują wygodnej pozycji, bezpieczeństwa, modnego designu i zastrzyku adrenaliny podczas górskich wycieczek. Rower elektryczny z dużą baterią, mocnym silnikiem, nowoczesną konstrukcją i trafnym doborem komponentów to atuty, którym trudno się oprzeć zwłaszcza, że rower przy atrakcyjnie skalkulowanej cenie około 9000 PLN oferuje większy zasięg niż konkurenci, lepsze wsparcie i świetną relację ceny do jakości.
Jeśli poszukujesz roweru, który będzie dobrze skomponowany i oczekujesz bezkompromisowej mocy wspomagania elektrycznego , ponadprzeciętnego zasięg roweru oraz chciałabyś wykorzystać rower do jazdy z rodziną i znajomymi w różnych warunkach terenowych.
Rama: | KELLYS TYGON R series - aluminiowa, wzmacniana, ze zintegrowaną baterią, poszerzana główka sterowa 1 1/8" do 1,5", sztywne osie 12x148mm Boost thru axle / wyprodukowana w Unii Europejskiej |
Rozmiary ram: | M / L / XL |
Silnik: | PANASONIC GX Ultimate, moment obrotowy 90 Nm, napięcie 36 V |
Wyświetlacz licznika: | Kolorowy wyświetlacz PANASONIC Bluetooth® 5.0 navigation Side Color Display Funkcje: - Wskazanie aktualnej prędkości - Nawigacja - Maksymalna prędkość - Średnia prędkość - Drogomierz - Pozostały dystans jazdy - Dystans jazdy - Tryb wspomagania - Wskazanie mocy wspomagania - Wodoodporność po IPX5 - Stan naładowania baterii - komunikacja Bluetooth 5.0. - cztery tryby wspomagania |
Akumulator: | KELLYS Re-Charge V10 Li-ion internal removable 725 Wh / capacity 20 Ah, powered by BMZ |
Widelec: | SR SUNTOUR XCM32 (29) Boost, 120 mm, coil spring / 15 mm thru axle - 120mm skoku, ugięcie wstępne - stalowa sprężyna, olejowy tłumik, sztywna oś, regulacja wstępnego naprężenia |
Stery: | FSA 1.5 semi-integrated |
Korby: | Kute aluminiowe SAMOX (34) - długość ramienia 170mm, zębatka 34T |
Manetki: | SHIMANO Altus SL-M2000 Rapidfire Plus |
Przerzutka tył: | SHIMANO Altus M2000 |
Ilość biegów: | 9 |
Kaseta: | SHIMANO CS-HG400-9 lub CS-HG201-9 (11-36T) - losowo |
Łańcuch: | KMC e9S (118 links) |
Hamulce: | SHIMANO MT200 Hydraulic Disc |
Tarcze hamulcowe: | 180mm front / 180mm rear |
Dżwignie hamulcowe: | SHIMANO BL-MT200 |
Piasty: | SHIMANO MT400-B Disc Center Lock lub KT Disc (32 holes) - losowo |
Oś: | SR SUNTOUR 15x110 mm front / NOVATEC 12x181 mm rear |
Obręcze: | KLS Draft Disc 622x21 (32 otwory), wzmacniane, |
Szprychy: | stainless steel black |
Opony: | MICHELIN Country Race´r lub MITAS Ocelot 54-622 (29x2.10) - losowo |
Wspornik kierownicy: | KLS Alm/En 50 - diam 28.6 mm / bar bore 31.8 mm / długość 45mm |
Kierownica: | KLS Active RiseBar - diam 31.8mm / rise 18mm / szerokość 700mm |
Chwyty: | KLS Poison OneLockon |
Sztyca: | KLS Active - diam 30.9mm / length 350mm |
Siodło: | SELLE ROYAL Vivo |
Pedały: | platformowe, z tworzywa, z elementami odblaskowymi |
Spółka KELLYS BICYCLES s.r.o. proponuje przedłużenie okresu gwarancji na ramę roweru po upłynięciu 24-miesięcznej gwarancji, zgodnej z zapisami ustawy, o kolejne 36 miesięcy dla pierwszego właściciela wpisanego w tej karcie gwarancyjnej. Oznacza to maksymalny okres trwania gwarancji przez 60 miesięcy od dnia zakupu roweru przez pierwszego właściciela, po spełnieniu następujących warunków:
• z winy użytkownika – uszkodzenie wyrobu spowodowane niewłaściwą eksploatacją
• niezgodną z instrukcją użytkowania (np. nadmiernym wysunięciem sztycy z ramy i wspornika
• kierownicy z widelca, niedokręceniem pedałów do korb, itp.), zaniedbań w użytkowaniu i konserwacji (np. niedokręcenie korb do osi suportu, nieodpowiednie przechowywanie, itp.),
• uszkodzeń powstałych w wyniku wypadku, niefachowej naprawy, uszkodzeń wynikających z zamiany części na nieoryginalne i niekompatybilne z wyposażeniem roweru, zmian technicznych i konstrukcyjnych roweru;
• wraz z bieżącym zużyciem elementów gumowych (np. opon, dętek, osłon goleni
• amortyzatora, itp.)
• w wyniku uszkodzeń mechanicznych - spowodowanych bieżącym użytkowaniem roweru
• (np. uszkodzenie powierzchni lakierniczej, rozcentrowania kół, itp.);
• w wyniku naturalnego zużycia układu hamulcowego (klocki hamulcowe, tarcze hamulcowe, obręcze kół itp.)
• w wyniku naturalnego, stałego zużycia układu napędowego (łańcuch i wszystkie elementy mające z nim kontakt: tryby korby i wolnobiegu, kółka przerzutki tylnej);
• uszkodzeń powstałych w wyniku wypadku, niefachowej naprawy, uszkodzeń wynikających z zamiany części na nieoryginalne i niekompatybilne z wyposażeniem roweru, zmian technicznych i konstrukcyjnych roweru
• wraz z bieżącym zużyciem elementów gumowych (np. opon, dętek, osłon goleni amortyzatora, itp.);
• upływu terminu gwarancji;
• wprowadzenia przez użytkownika zmian konstrukcyjnych;
• nieprzestrzegania zasad prawidłowej eksploatacji zawartych w
Instrukcji użytkowania roweru;
• dokonywania napraw w nieuprawnionym zakładzie;
• wydania przez sprzedawcę i odbioru przez kupującego roweru
nieprzygotowanego do natychmiastowej eksploatacji.