Rama | Aluminium ALUXX, disc, max. szerokość opony 55mm |
Widelec | SR Suntour NCX-D LO AIR 700C, skok 63mm, disc |
Kierownica | Giant Sport XC, 31.8mm |
Chwyty | Liv Ergo, dwie gęstości gumy |
Wspornik kierownicy | Giant Sport |
Wspornik siodła | Giant D-Fuse, aluminium |
Siodło | Liv Sport Comfort |
Pedały | platformowe |
Manetki | Shimano Deore, 2x10 |
Przerzutka przednia | Shimano Deore |
Przerzutka tylna | Shimano Deore |
Hamulce | Shimano BL-MT201, hydrauliczne disc [P]160mm, [T]160mm |
Dzwignie hamulca | Shimano MT201 |
Kaseta / Wolnobieg | Shimano CSM-4100, 11-42 |
Łańcuch | KMC X10 ze spinką Missing Link |
Mechanizm korbowy | Kute aluminium, 32/44 |
Srodek suportu | Zewnętrzne, zintegrowana oś |
Obręcze | Giant GX Disc |
Piasty | Aluminiowe, 28h |
Szprychy | Stal nierdzewna, 14g |
Opony | Giant CrossCut, 700x42c, osłona antyprzebiciowa |
Kupując nowy rower Giant / LIV w sklepie GreenBike.pl powinieneś wiedzieć coś więcej o gwarancji, którą jest objęty.
Rowery marki Giant/LIV z naszej oferty, są objęte dwiema gwarancjami:
Użytkownik nowego roweru Giant/Liv, który chce skorzystać z dożywotniej gwarancji na ramę, z wyjątkiem ram przeznaczonych do zjazdów, zobowiązany jest do wykonania pierwszego przeglądu u autoryzowanego sprzedawcy firmy Giant/Liv nie później niż w ciągu 3 miesięcy od daty zakupu roweru, co musi być potwierdzone wpisem w karcie gwarancyjnej. W wypadku niewykonania przeglądu o którym mowa bądź wykonania go później niż po 3 miesiącach obowiązuje gwarancja pięcioletnia.
W przypadku zasadnych i uwzględnionych reklamacji Giant zobowiązuje się do wykonania swoich obowiązków wynikających z gwarancji a więc bezpłatnej naprawy a w przypadku braku możliwości naprawy – wymiany poszczególnych wadliwych części na wolne od wad, o tej samej lub większej wartości w terminie do 45 dni (termin podyktowany i uzasadniony koniecznością sprowadzenia części podlegających wymianie) od daty otrzymania reklamacji.
Niniejsza gwarancja nie obejmuje kosztów wymiany komponentów przyznanych w ramach ochrony gwarancyjnej, np. kosztów wymiany ramy.
W każdym przypadku gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty zakupu roweru.
WYMAGANIA ODNOŚNIE DO MONTAŻU
Niniejsza gwarancja obejmuje wyłącznie nowe rowery oraz ramy zakupione u autoryzowanego sprzedawcy firmy Giant/Liv i przygotowane przez tego sprzedawcę do użytkowania.
OGRANICZENIE ODPOWIEDZIALNOŚCI
W ramach gwarancji dokonywana jest bezpłatna naprawa, a w przypadku braku możliwości naprawy – wymiana poszczególnych wadliwych części na wolne od wad, o tej samej lub większej wartości. Decyzja o zastosowaniu rodzaju części należy wyłącznie do Giant Polska. Cały rower wraz z wyposażeniem nie podlega wymianie lub zwrotowi.
WYŁĄCZENIA GWARANCJI
Niniejsza gwarancja nie obejmuje:
• normalnego zużycia części takich jak opony, łańcuchy, oświetlenie, baterie, zębatki, klocki i tarcze hamulcowe, linki i przerzutki, gdy nie występują wady materiałowe lub technologiczne;
• modyfikacji produktu w stosunku do oryginalnej konstrukcji;
• uszkodzeń wynikłych z nieprzestrzegania instrukcji obsługi;
• uszkodzeń powłoki lakierniczej wynikających z narażenia roweru na działanie ekstremalnych warunków, także klimatycznych, lub używania go w takich warunkach;
• uszkodzeń roweru wywołanych uprawianiem sportów wyczynowych oraz skutków uprawiania takich sportów w postaci wypadków i obrażeń ciała;
• uszkodzeń połączeń gwintowych.
UTRATA GWARANCJI
Uprawnienia z tytułu gwarancji wygasają w następujących przypadkach:
• upływ terminu gwarancji;
• niewypełnienie karty gwarancyjnej;
• dokonywanie napraw i/lub modyfikacji roweru poza serwisami autoryzowanych sprzedawców firmy Giant/Liv;
• nieprzestrzeganie zaleceń niniejszego Podręcznika Użytkownika, zwłaszcza dotyczących prawidłowej eksploatacji i konserwacji;
• używanie roweru niesprawnego lub uszkodzonego, co może doprowadzić do dalszych jego uszkodzeń, a także do obrażeń ciała użytkownika.
POZOSTAŁE POSTANOWIENIA
Z wyjątkiem postanowień niniejszej gwarancji firma Giant Polska, jej pracownicy oraz autoryzowani sprzedawcy nie ponoszą odpowiedzialności za jakiekolwiek straty lub szkody (w tym straty i szkody poboczne lub wynikowe, czy też spowodowane zaniedbaniem lub uchybieniem użytkownika) spowodowane przez lub związane z jakimkolwiek rowerem Giant lub Liv. Wszelkie roszczenia wynikające z niniejszej gwarancji powinny być zgłaszane autoryzowanemu sprzedawcy firmy Giant. Do rozpatrzenia roszczenia z tytułu gwarancji wymagany jest dowód zakupu oraz prawidłowo wypełniona karta gwarancyjna. Roszczenia zgłaszane poza krajem zakupu mogą wiązać się z opłatami oraz innymi ograniczeniami. Okres gwarancyjny i szczegółowe postanowienia mogą się różnić w zależności od kraju i/lub od typu roweru. Niniejsza gwarancja nie wyłącza, nie ogranicza ani nie zawiesza uprawnień kupującego wynikających z przepisów o rękojmi za wady rzeczy sprzedanej.
LOKALIZACJA NUMERU SERYJNEGO NA RAMIE: Numer seryjny ramy roweru Giant/Liv znajduje się od spodu dolnej rury, na mufie suportowej lub na lewych tylnych hakach ramy (tylne widełki).
Link do karty gwarancyjnej:
https://static.giant-bicycles.com/Images/PageBuilder/PageElements/Warunkigwarancjiod01092021_1629984059.pdf
(aktualna na dzień 23.12.2022r - najnowsze warunki znajdziesz na stronie producenta, klikając TUTAJ)
Nikt jeszcze nie napisał recenzji do tego produktu. Bądź pierwszy i napisz recenzję.
Tylko zarejestrowani klienci mogą pisać recenzje do produktów. Jeżeli posiadasz konto w naszym sklepie zaloguj się na nie, jeżeli nie załóż bezpłatne konto i napisz recenzję.