Zależy nam na dostarczaniu wysokiej klasy sprzętu rowerowego dopasowanego do Twoich potrzeb, dlatego w naszej ofercie znajdziesz wyłącznie wybranych, sprawdzonych dostawców, z produktów których korzystamy na co dzień. Jeżeli dostarczony przez nas do Ciebie produkt posiada jakąkolwiek wadę lub masz uwagi co do jego jakości, zgłoś reklamację. Przed złożeniem reklamacji, zapoznaj się z poniższą listą:
1. Każdy oferowany przez nas produkt jest objęty 24-miesięcznym okresem gwarancji, a reklamacje rozpatrujemy bezpłatnie
2. Koszty transportu reklamowanego produktu są po stronie sprzedawcy (gwaranta - GreenBike Sp. z o.o. z siedzibą w Śremie)
3. Gwarantem jest GreenBike Sp. z o.o z siedzibą w Śremie przy ulicy Gostyńskiej 51 (Biuro Sprzedaży Wysyłkowej) i/lub producent wadliwego towaru
4. Przyjmujemy reklamacje na usterki, które pojawiły się w ciągu 2 lat od dnia otrzymania przesyłki
5. Reklamacje przyjmujemy domyślnie na zasadach odpowiedzialności sprzedawcy za niezgodność towaru z przedmiotem umowy opisanych w art. 2 pkt 4a oraz art. 43a i nast. ustawy o prawach konsumenta Kodeksu Cywilnego (jeżeli chciałbyś skorzystać z gwarancji producenta - zaznacz to w swoim zgłoszeniu - więcej informacji znajdziesz na stronie Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów klikając TUTAJ)
6. Ustawowy czas jaki mamy na odniesienie się do Twojego zgłoszenia to 14dni - staramy się rozpatrywać zgłoszenia w czasie maksymalnie 3 dni od zgłoszenia
7. Nasze działania ukierunkowane są na zadowolenie Klienta, dlatego w sytuacjach spornych lub w przypadku nieuznania roszczeń reklamacyjnych, przygotujemy rozwiązanie w oparciu o gest dobrej woli sprzedającego, tak abyś możliwie szybko mógł cieszyć się sprawnym sprzętem
8. Kiedy uznamy złożoną przez Ciebie reklamację za zasadną, zaproponujemy jedno (lub kilka) z poniższych rozwiązań:
9. Aby zgłosić reklamację pamiętaj aby:
10. Jesteśmy otwarci na sugestie i uwagi - bok@greenbike.pl
Aby zgłosić reklamację napisz do nas pod adres bok@greenbike.pl