Mamy dla Ciebie propozycję. Rama aluminiowa Specialized Status 140 przeznaczona do budowy roweru mullet lub klasycznego 29er.
Jeżeli stoisz w obliczu braku dostępności wymarzonego roweru lub chęci zmiany ramy w swoim sprzęcie do enduro/bikeparku, warto
wziąć pod uwagę prezentowany frameset Spec'a. Poniżej znajdziesz dokładny opis i specyfikację.
Najważniejsze cechy ramy enduro trail Specialized Status 140:
- nowoczesna skoczkowa geometria (z możliwością zmiany)
- dożywotnia gwarancja po rejestracji na stronie producenta - szczegóły TUTAJ
- rama objęta programem Crash Replacement - szczegóły TUTAJ
- w zestawie dostrojony damper FOX FLOAT X Performance, Rx Trail Tune, EVOL Air sleeve, 2-position lever w/ LSR adjustment, 210x52.5mm o skoku 140mm
- stop aluminium M5
- Mixed wheel Trail Geometry,
- gwintowana mufa suportu BSA
- boost 12x148mm
- uszczelniane łożyska maszynowe
- wymienny hak przerzutki
- poszerzana główka ramy 1,5/1 1/8"
- rura podsiodłowa 34,9mm
- kompatybilna z regulowanymi wspornikami siodła
- oś i stery maszynowe, prowadnica łańcucha w zestawie
- maskownice otworów na pancerze, obejma podsiodłowa i naklejki do zabezpieczenia ramy w zestawie
- waga ramy Specialized Status 140 z damperem w rozmiarze S3 (waga losowo zważonego egzemplarza) -
Geometria – Specialized Status 140 | |||||
Rozmiar ramy - | S1 (145-160cm) |
S2 (157-173cm) |
S3 |
S4 (178-188cm) |
S5 (187-196cm) |
Stack (niskie BB) (mm) | 604 | 609 | 618 | 627 | 636 |
Reach (wysokie BB) (mm) | 415 | 440 | 465 | 490 | 515 |
Wysokość główki ramy (mm) | 100 | 105 | 115 | 125 | 135 |
Kąt na główce ramy (niskie BB mm) | 63.7 | 63.7 | 63.7 | 63.7 | 63.7 |
Kąt na główce ramy (wysokie BB mm) | 64.2 | 64.2 | 64.2 | 64.2 | 64.2 |
Wysokość suportu (niskie BB) (mm) | 333 | 333 | 333 | 333 | 333 |
Wysokość suportu (wysokie BB) (mm) | 342 | 342 | 342 | 342 | 342 |
B-B Drop (niskie BB) (mm) | 22,5 | 22,5 | 22,5 | 22,5 | 22,5 |
B-B Drop (wysokie BB) (mm) | 13,5 | 13,5 | 13,5 | 13,5 | 13,5 |
Trail | 137 | 137 | 137 | 137 | 137 |
Długość widelca (full) (mm) | 547 | 547 | 547 | 547 | 547 |
Offset widelca (mm) | 44 | 44 | 44 | 44 | 44 |
Oś przednia – Oś suportu (niskie BB) (mm) | 743 | 770 | 799 | 829 | 858 |
Długość tylnego trójkąta (mm) | 426 | 426 | 426 | 426 | 426 |
Baza kół (mm) | 1168 | 1195 | 1224 | 1254 | 1283 |
Długość rury podsiodłowej (mm) | 400 | 400 | 420 | 440 | 465 |
Kąt na rurze podsiodłowej (mm) | 76 | 76 | 76 | 76 | 76 |
Długość ramienia korby (mm) | 170 | 170 | 170 | 170 | 170 |
Szerokość kierownicy (mm) | 800 | 800 | 800 | 800 | 800 |
Długość wspornika kierownicy (mm) | 40 | 40 | 40 | 40 | 40 |
Szerokość siodła (mm) | 143 | 143 | 143 | 143 | 143 |
Długość wspornika siodła (mm) | 361.5 | 425.5 | 470.5 | 470.5 | 470.5 |